2014(e)ko abenduaren 19(a), ostirala

Azkenengo fasea...

IRAKASGAIAREN HAUSNARKETA 
“El futuro de la educación estará profundamente signado por la tecnologia de la información venidera. Pero más aún, por cómo los educadores y estudiantes utilizan las TIC para el aprendizaje continuo” (Stanley Williams – Future of Education: Technology + Teachers).

Egia esan, lehen hezkuntza graduan, ezin zitekeen imajinatu orain dela hainbat urte irakasgai hau egongo zelarik etorkizun hurbil baten, lehen ez baitzen ezinbestestekoa teknologia irakaskuntza arloan. Orain ordea, hemen gaude, lehen hezkuntza egiten eta IKT izeneko irakasgai batekin, egun daukagun  gizartearen beharrizanei erantzunez sortutako irakasgaia, beharrezkoa baita hezkuntza arloan, ikasleak hainbat konpetentzia ikasten garatzeko. 
Esan beharra dago, irakasgai honek hainbat helburu garatzen lagundu dizkidala, eta honetaz  aparte, IKTak nire eguneroko bizitzan duten garrantziaz ohartzen lagundu didala, orain arte ez baitnaiz hain kontziente izan gai honi buruzko hausnarketa bat egiteko, eta merezi du.
Kurtso honi dagokionez, IKT irakasgaian, hasiera baten galduta ikusten nuen nire burua, irakasgaiak berak helburuak zeintzuk ziren markatzen ez zizkidalarik, dudaz beteta. Gero, baina, egunak igaro ahala, irakaslearen eta beste kideen laguntzarekin, irakasgaiaren nondik norakoak harrapatzen joan naiz apurka-apurka, eskatutako zereginak ahalik eta ondoen bete. NI behintzat, nire buruarekin gustora gelditu naiz, espero nuena baino gehiago eskeini baitiot irakasgaiari eta espero nuena baino gehiago eman didalako irakasgaiak berak. Horrela ba, azken balorazio positiboarekin emango diot amaiera saio teoriko honen azken sarrerari. 



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina