2014(e)ko azaroaren 27(a), osteguna

2014/11/27

Saio teorikoan gelditzen ziren aurkezpenekin bukatu dugu, azken 6 taldeak aurkeztu dute eta eurei arreta eskeintzen izan gara. Hurrengo astetik aurrera (modulo astearen ondoren) dokumentatzaileek aurkeztu behar izango dituzte euren lanak, beraz, gaurkoz testuen irakurketa eta lanketekin bukatutzat emango dugu.  

Lehengo harira bueltatuz, ondo aritu dira talde guztiak, baina gaurkoan deigarria iruditu zait eurek erabilitako baliabide digitalak, batzuk ez baitnituen ezagutzen. Gaurkoan konturatu naiz aurkezpenak hasi ziren astetik honaino zenbat baliabide desberdin erabili diren, era hori eskertzekoa da aurkezpenak ikusten eta entzuten gabizenontzat. Aurreko asteetan bideoak ziren nagusi, gaurkoan PowToon izeneko programaz jabetu naiz hobeto, eta benetan interesgarria iruditu zait umeekin erabiltzeko arloan baita.  Gaurko aurkezpenetan landutako gaiak hurrengo hauek izan dira:
Konpetentzia digitala, Ikaskuntza estrategiak eta IKTak, Eskola 2.0, Tic tac praktika onak...
Emaze eta Powton izeneko baliabideekin harritu naiz gaur, beraz hori iruditu zait deigarriena. Horrela ba, nik ere probatzeko asmoa dut hurrengo aurkezpen bat prestatzerako orduan. 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina