2014(e)ko abenduaren 27(a), larunbata

BerdinGen

Hona hemen nire txanda! Izan ere aproposa iruditu zait nik sortutako material bat erakusgai jartzea, hausnarketarako balio duela uste dudalako, berriz ere edozein alorretan; Hezkuntzara bideratzea garrantzitsua irudituko litzaidake, baina familia giroan, erakundeetan, udaletxeetan...lantzeko bezalako  edukia delakoan nago. 
Pista gehiagorik eman gabe, nire lagunek eta nik egindako bideoa txertatuko dizuet, urtero antolatzen den lehiaketa batera aurten aurkeztua, Beldur barik lehiaketara hain zuzen. Beldur barik programa indarkeria sexista prebenitzeko gazteei zuzendutako programa da eta bere helburua da , gazteekin batera hausnarketa eta eztabaida prozesuak sustatzea jendarte eraldaketan laguntzeko. Instituto askotan martxan darrai programa honek  hainbat urtetik gaur egunerarte. Beldur barik programa  esan genezake "Nahiko" programaren jarraipena dela, azken hau eskoletan lantzen baita. 
Beste barik azalpen txiki honen ondoren, gure egunerokotasunean azaltzen den gai bat da bideoan ikusiko duguna, inkesten gaia hain zuzen. 
Ikusi, barneratu eta hausnartu. Dudarik izatekotan idatzi iruzkin bat, gustora erantzungo dut!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina